Chat Cover

Chceme mít spokojené zákazníky, a proto s nimi mluvíme

Našim zákazníkům jsme slíbili, že se budeme víc věnovat úpravám školního systému Bakaláři.
Na začátku roku 2022 jsme se za nimi vydali, abychom společně vedli hloubkové rozhovory
o jejich potřebách a spokojenosti. Byla to velmi pozitivní zkušenost,
která nám dodala energii k dalším změnám.

Kdo nám s výzkumem pomohl?

Pro posílení profesionality a nestrannosti výzkumu jsme si najali renomovanou společnost. Agentura patří k těm nejlepším, které se zabývají výzkumem spokojenosti zákazníků a analýzou jejich zkušeností.

Jak výzkum probíhal?

Společně s vámi zákazníky jsme zorganizovali mnoho individuálních i skupinových setkání a rozhovorů. Rozjeli jsme se na různá místa v Čechách i na Moravě.

Pak přišel důležitý krok.

Vyhrnuli jsme si rukávy a dalších několik týdnů zpracovávali jednotlivé postřehy. Což byla podstatná součást cesty k tomu, abychom uměli sestavit mapu vašich potřeb podle jejich důležitosti a četnosti.

Chat

Co nás nejvíc těší?

Celá řada z vás se s námi loučila s tím, že mají po dlouhé době možnost vyjádřit se ke svým zkušenostem a těší se na další pokračování. Vaše reakce nám dávají sílu do dalších změn.

Co jsme si ze setkání s vámi odnesli?

Jednotlivých a detailních postřehů byly stovky. Moc za ně děkujeme. Velkou část z nich jsme uměli zařadit do několika hlavních témat. Tady je přehledně, co jste nám doporučili změnit:

  • Books
    Naše komunikace a zákaznická podpora

    Zákaznická podpora má teď nové posily, to nám pomůže se zlepšit a víc zjišťovat vaše aktuální potřeby. Chceme s vámi být mnohem víc v kontaktu. Budeme i dál pokračovat v hloubkových rozhovorech s vámi zákazníky, abychom věděli, s čím vám zrovna můžeme pomoci.

    Novinky a informace o tom, co se u nás děje budete mít víc na očích. Proto nás určitě sledujte i na sociálních sítích (Facebook, YouTube a LinkedIn). Věříme, že naše transparentní komunikace se vyplatí a vy se na nás budete obracet s důvěrou.

  • Jednoduchost ovládání a nápověda

    Školní systém Bakaláři je velmi sofistikovaný, protože musíme dodržovat určitá pravidla od Ministerstva školství. Ale vzali jsme si k srdci vaše komentáře a chceme vám práci co nejvíc zjednodušit. Příkladem jsou videa s návody na našem YouTube.

    Rozhodně neusínáme na vavřínech a budeme na systému dál pracovat tak, abyste se v něm lépe vyznali.

    Pencilcase
  • Ruler
    Konkrétní postřehy k existujícím modulům

    Komens – v první fázi jsme vybrali několik bodů, které jsme zařadili do plánu realizace a budeme je spouštět nejpozději do začátku nového školního roku. Následovat bude hlubší analýza modulu jak z pohledu funkčnosti, tak i z pohledu uživatelské přívětivosti.

    Suplování – tento modul bude upraven. Funkčností i vizuální stránkou bude sjednocen s rozvrhem hodin.

    Rozvedení rodiče – i tady připravujeme pomoc pro rodiče v podobě oddělených přístupů k účtu žáka.

    Mezi další moduly, na které se budeme zaměřovat patří například plán akcí, platby, elektronické podepisování a tak dále.

  • Práce s vašimi konkrétními náměty při přípravě nových řešení

    Vaše náměty začínáme v tuto chvíli zapojovat do právě probíhající práce. Ruku v ruce s tím jde celá řada změn na naší straně. Chceme se jako společnost mnohem víc zaměřit na spokojenost našich zákazníků.

    Co tím konkrétně myslíme?

    • Posílili jsme oddělení zákaznické podpory. Posila nám pomůže s tím, abychom byli mnohem rychleji k dispozici. Zároveň vás budou i průběžně kontaktovat a zjišťovat vaše další náměty ke zlepšení a celkovou spokojenost.
    • V době, kdy se odehrávají důležité školní aktivity, jsme rozšířili pracovní dobu zákaznické podpory od pondělí do pátku od 8 do 17 hodin. Abyste nás zastihli.
    • Vytvořili jsme oddělení, které bude přímo zodpovědné za sbírání všech hlavních podnětů a potřeb. Pak je podle důležitosti pošlou do vývoje. Budou také umět respektovat kapacity našich vývojářů.
    • Do konce letošního školního roku zařadíme do našeho systému funkci vlastních přihlašovacích údajů pro rozvedené rodiče. Po ní totiž voláte už poměrně dlouhou dobu. Dáme vám pak o tom určitě vědět.
    • Místo dlouhých textů jsme začali používat stručnější videa s návody. Ta vám budeme posílat vždycky před konkrétní aktivitou, která vás zrovna čeká.
    • Aktuálně jsme začali uživatelské testování nově předělaného modulu “přijímací řízení”. Ve spolupráci s vámi ladíme rozmístění tlačítek a názvosloví.

Navíc jsme zařadili do celofiremního motivačního programu pro všechny zaměstnance a vedení společnosti nový cíl. Jaký? Vaši spokojenost. Na jeho základě budeme vyhodnocovat plnění ročních cílů.

Chcete se také zapojit do zlepšování systému Bakaláři?

Je to jednoduché. Stačí, když nám necháte kontakt. My vás kvůli spolupráci už oslovíme sami.

Po velice dobré zkušenosti s výzkumem na počátku roku vás budeme i dál oslovovat a více zahrnovat do konzultace nových modulů, funkcionalit a řešení.

Bubbles