ZN0078

chyba při zobrazování nápovědy (CHM)

3/5/2015

Krátce

Po vyvolání nápovědy se místo obsahu zobrazí text „Akce byla zrušena“ resp. „Navigace na webovou stránku byla zrušena“, případně prázdná stránka.

Popis

Spouštíte-li Bakaláře ze síťového disku, zařaďte jej do zóny Místní intranet dle http://bakalari.cz/znalosti/znalosti.aspx?ZN=ZN0128 (název i IP adresu serveru).
Poté se přihlaste na počítači jako administrátor nebo jeho ekvivalent a do registru importujte klíč odpovídající verzi systému:
Windows x86 (32bit) - http://www.bakalari.cz/programs/oprava_chm.reg
Windows x64 (64bit) - http://www.bakalari.cz/programs/oprava_chmx64.reg
Podrobnější popis chyby včetně dalších způsobů nastavení najdete na:
http://support.microsoft.com/?scid=kb%3Bcs%3B896054
.
Vyskytuje-li se problém s nápovědou jen v některých modulech (např. v Rozvrhu funguje, ale v Evidenci ne), proveďte registraci knihoven dle http://bakalari.cz/znalosti/znalosti.aspx?ZN=ZN0050.

Poznámka:
V x64 (64bit) systémech import proveďte přímo z příkazové řádky nebo Průzkumníkem (nikoliv prostřednictvím x86 programu, např. Total Commanderu).

Klíčová slova

chm help nápověda nápovědy nápovědě